مرجوعی

به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد
به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد
  • موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد تحویل به مامور ارسال کالا تحویل داده شود. در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی رفاهستون اطلاع داده شود.
  • بسته بندی کالا در هنگام مرجوعی باید کاملا سالم بوده و قابل فروش باشد. کالاهای یخچالی و فاسد شدنی که دارای دوره مصرف کوتاهی هستند محدودیت تاریخ نیز در شرایط قابل فروش بودن موثر است.
  • در خصوص کالاهایی مانند گوشت و مرغ برچسب روی کالا نیز باید حتما وجود داشته باشد.
  • در خصوص کالاهای آرایشی و بهداشتی بالاخص کالاهای مراقبت پوست و مو حتما قبل از خرید نسبت به دریافت مشاوره اقدام نمایید. این کالاها با توجه به ماهیت بهداشتی قابلیت مرجوعی ندارند.
  • اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل به نماینده رفاهستون را داشته باشد.
  • برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد و بعد از ثبت مرجوعی امکان مرجوعی اقلام دیگر سفارش وجود ندارد.
کارشناسان رفاهستون در صورت نیاز پل ارتباطی شما با صدای مشتریان تامین کنندگان خواهد بود.
مراحل مرجوع نمودن کالا
-ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی رفاهستون با شماره تماس 33336183-028
  • -بررسی درخواست توسط کارشناسان رفاهستون جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
  • -تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
  • -تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان رفاهستون و بازگشت به فروشگاه
  • -بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان رفاهستون با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
  • -در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری در رفاهستون باز گردانده می شود، در صورت تمایل مشتری به دریافت وجه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه وجه برای مشتری واریز می گردد.